Social media marketing

Social Media en úw bedrijf

Social media is binnen de huidige communicatie niet meer weg te denken. Via Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram en andere kanalen kom je in contact met jouw doelgroep. 

iZi Social media marketing helpt jou om effectief gebruik te maken van social media waardoor je dichterbij jouw (potentiële) klanten komt. Dit doen wij door de posts uit te laten komen bij jouw doelgroep doormiddel van het algoritme van bijvoorbeeld Facebook. 

Facebook is een uitstekend platform om korte, actuele en gemakkelijk leesbare nieuwsartikelen te plaatsen. Het plaatsen van de artikelen gaat volautomatisch. Niet met als doel om reclame te maken maar om de lezer te 'triggeren'.

Het is belangrijk voor het succes van je Facebook marketingstrategie om nieuwsberichten (updates) te plaatsen die veel reacties genereren. De kwaliteit van de content moet dus op een hoog niveau liggen.

Deze volgers worden vervolgens doorgeleid naar de nieuwspagina op je iZiWEB website. En dat zien we graag gebeuren!

Door effectief gebruik te maken van het algoritme van Facebook, kunnen wij de artikelen laten uit komen bij jouw doelgroep. Hierdoor krijg je inzichten in jouw (potentiële) klanten. Wat kan leidden tot nieuwe klanten! 

Het creëren van goede Instagram posts is vaak niet gemakkelijk. iZi Social media marketing helpt je hierbij!

Door effectief gebruik te maken van het algoritme van Instagram, kunnen wij de posts laten uit komen bij jouw doelgroep. Hierdoor krijg je inzichten in jouw (potentiële) klanten. Wat kan leidden tot nieuwe klanten! 

LinkedIN heeft zich ontwikkeld tot een van de belangrijkste bronnen van informatie voor zakelijke gebruikers. 

Inmiddels kan iedereen artikelen posten op Linkedin. Daarmee is Linkedin voor je bedrijf een nieuw blogplatform geworden met duizenden potentiële lezers. 

Dé plek om (potentiële) klanten aan te spreken op de business-to-business markt. iZi Social media marketing zorgt ervoor dat jouw artikelen uitkomen bij jouw doelgroep. Dit doen we door effectief gebruik te maken van het algoritme van LinkedIn. Hierdoor krijg je inzichten in jouw (potentiële) klanten. Wat kan leidden tot nieuwe klanten! 

Op ieder gewenst moment kun je een artikel (laten) schrijven en deze als nieuwsbrief eenvoudig naar al je klanten sturen. 

Heb je een actie die je onder de aandacht wilt brengen? Dan kun je heel eenvoudig een eigen nieuwsbrief maken. Meestal is dit erg lastig, maar met onze wizard stel je in 5 muisklikken een eigen nieuwsbrief samen. Bijvoorbeeld als je bedrijf 10 jaar bestaat. Of als je een actie extra onder de aandacht wilt brengen.

Al deze artikelen delen wij eenvoudig via je website, via je Twitter of Facebookaccount of via de maandelijkse kant-en-klare nieuwsbrief. Volledig automatisch! Zo houd je je klant eenvoudig op de hoogte van belangrijk nieuws zonder dat het je tijd kost.

Een nieuwspagina is de ideale plek om nieuwsartikelen, die vaak niet in een tweet of op Facebook past, te plaatsen. Bovendien geeft een nieuwspagina je bedrijf, naast een meer afstandelijke website, een gezicht en een stem. Het past in een tijd waarin de dialoog wordt verlangd en verwacht.

Een nieuwspagina is een uitstekend middel om een thema te claimen waarmee je bedrijf zich kan profileren. De voordelen zijn ook te kwantificeren. Websites met een actieve nieuwspagina ontvangen 55% meer bezoekers, 97% meer inbound links en 434% meer geïndexeerde pagina’s dan sites zonder, aldus Hubspot. 

De nieuwsartikelen publiceren wij daarom óók op de nieuwspagina van je iZiWEB Website. 

Hoe werken wij?

iZi Social Media Marketing is altijd maatwerk. Wij gaan met u in gesprek over de uw behoeftes en het doel van de campagne. Vervolgens brengen wij een advies uit, in dit advies beschrijven wij hoe de campagne het best kan worden opgezet. Denk hierbij aan, hoeveel posts per week, de totale duur van de campagne, het soort content en welke kanalen het best kunnen worden ingezet.

Wanneer dit akkoord is beginnen wij met het maken van de content, tenzij deze door u aangeleverd wordt. Wij maken alle posts voor de campagne en laten deze eerst goedkeuren voordat wij starten met de campagne. 

Als alles akkoord is starten wij de campagne. Wij maken gebruik van gespecialiseerde software, hierdoor plannen wij de posts in op tijdstippen wanneer uw doelgroep actief is. 

Tot slot, maken wij een rapport van de campagne. Hierin kunt u terug lezen wat de resultaten van de campagne zijn. Denk hierbij aan, hoe vaak de posts gezien is, hoe vaak er geklikt hebben op een link, hoeveel bezoekers er op uw website zijn beland, welke posts het hoogste rendement opleveren etc.